جانشين فرمانده كل انتظامي کشور با اشاره به فضاي مجازي و مسير سخت و دشوار جوانان در اين دوران وانفسا، گفت: با دشمن شناسي و بصيرت، حركت نرم دشمن را شناسايي و با آن مقابله كنید. 
کد خبر: ۱۰۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 19 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،سردار "قاسم رضایي" در جمع فراگيران  مركز علمي- تخصصي مالك اشتر در  اراك با اشاره به اينكه در اين شب هاي عزيز و در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار داريم افزود: ائمه اطهار (ع) صاحب همه اين درس هايي هستند كه به ما هديه كردند و ما با افتخار در اين كشور اسلامي زندگي مي كنيم و با افتخار اين لباس مقدس خدمت را بر تن كرديم .
وي با بيان اينكه ما خدمتگزاران بسياري از بزرگان اين مرز و بوم هستيم كه عزت و شرف را براي اين كشور به ارمغان آوردند یادآورشد: به خصوص امام خميني (ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران ما را از دوران سياه طاغون به سمت الي الله رهنمون كردند.
جانشين فرمانده كل انتظامي جمهوري اسلامي ايران افزود: همه ما امروز افتخار سربازي جانشين خلف و صالح امام خميني(ره) مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) را داريم كه كشور ما را ظفرمندانه در دنيا مديريت كردند و از عزت و شرف اين مرز و بوم عزتمندانه و با صلابت پاسداري كردند .
اين مقام ارشد انتظامي كشور اظهار داشت: همه ما مديون شهدا هستيم ، شهدايي كه آگاهانه و سخاوتمندانه جان شيرين خود را براي آرامش و عزت ديگران تقديم كردند و خانواده هاي آنان مايه سرافرازي و دوام نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.
سردار رضايي از سردار شهيد "حاج قاسم سليماني" به عنوان مجاهد خستگي ناپذير و مرد ميدان هاي سخت نام برد و اضافه كرد: حركت خاشعانه و خاضعانه اين سردار عزيز در سال هاي جنگ و پس از آن در مسير قرب الهي در داخل و خارج از مرزهاي سياسي كشور پوزه استكبار را به خاك ماليد و در قلب ها جا گرفت و سردار دل ها شد.
سردار رضایي ديگر ويژگي سردار دلها را مطيع بودن بي چون و چراي امر ولي فقيه و اطاعت محض از مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) دانست و گفت: با وجود تمام مشكلات جسمي ، خود را نديد و با تلاش شبانه روزي در جبهه هاي نبرد عليه استكبار مقاومت كرد و تا ابد در دل ها زنده و پاينده ماند.
وي پوشيدن لباس مقدس انتظامي را توفيقي بزرگ دانست و افزود: بزرگترين افتخار نيروهاي مسلح خدمت تحت فرماندهي ولي فقيه و مجتهد عادل است .
جانشين فرمانده كل انتظامي كشور با ابراز خرسندي از حضور در محفل گرم  و صميمي فراگيران مركز علمي، تخصصي مالك اشتر ادامه داد: مهمترين ويژگي هاي فراگيران بايد بصيرت، روحيه انقلابي و اخلاق اسلامي باشد.
وي خطاب به فراگيران مركز علمي تخصصي مالك اشتر اضافه كرد: شما جوانان با نيت پاك و خالصي كه داريد با انتخاب خود لباس خدمت بر تن كرده و آماده حضور در عرصه تامين نظم و امنيت كشور قرار گرفته ايد كه اين افتخاري بزرگ براي خدمت رساني به مردم است .
اين مقام انتظامي با تاكيد بر استفاده از تجربيات اساتيد و مربيان در دوران آموزشي و فرصت حضور در آموزشگاه یادآورشد: به اين لباس خدمت به عنوان يك شغل و پست نگاه نكنيد كه پست و مقام جز هلاكت چيزي را به دنبال ندارد.
وي با بيان اينكه زندگي هدف نيست و وسيله اي براي بندگي و اطاعت از خداوند متعال مي باشد افزود: مبارزه با نفس و هواي نفساني مهمترين عامل براي قرار گرفتن در مسير حق تعالي است .
جانشين فرمانده كل انتظامي کشور با اشاره به فضاي مجازي و مسير سخت و دشواري كه جوانان در اين دوران وانفساي اين فضاها در پيش رو دارند افزود: با دشمن شناسي، بصيرت و روحيه انقلابي مي توان حركت نرم دشمن را شناسايي و با آن مقابله كرد.
وي اظهار داشت: امروز تهديد دشمن تهديد سخت نيست چرا كه با مديريت مدبرانه مقام معظم رهبري ( مدظله العالي) كسي جرات تعرض به كشور را ندارد اين صداي انقلاب اسلامي است كه با اقتدار در كشور هاي همسايه طنين انداز شده است .
سردار رضايي يكي از تهديدهاي دشمن را انحطاط و انحراف از طريق رسانه ها و فضاي مجازي دانست و گفت: مهمترين هدف از اين انحراف دور كردن خانواده ها از احكام الهي و ايجاد شبهه در بين جوانان است.
وي از بدترين تاثيرات تهديد اخلاقي را بي غيرتي دانست و افزود : بالاترين سرمايه مردم غيرت ديني و غيرت ناموسي است كه با تزلزل اين سرمايه ارزشمند بنيان خانواده تخريب خواهد شد.
جانشين فرمانده كل انتظامي کشور با اشاره به توجه و تاكيد بر امر به معروف و نهي از منكر به عنوان يكي از راه هاي اصلاح مناسبات اخلاقي و اجتماعي افزود: امر به معروف را بايد ابتدا از محيط خانواده شروع كرد تا در جامعه رواج پيدا كند .
سردار رضايي رو به فراگيران مركز علمي تخصصي مالك اشتر با تاكيد بر بصيرت افزايي جوانان به خصوص در شناسايي دشمن گفت: دشمن را بشناسيد كه بصيرت مهمترين عامل حفظ دوام و قوام انقلاب اسلامي است .
اين مقام عالي انتظامي اعتماد مقام معظم رهبري ( مدظله العالي)را به مجموعه انتظامي عامل ارتقاء اين سازمان دانست و بيان داشت: اين مجموعه، با عزت و سرافراز و مورد تاييد و وثوق رهبر انقلاب اسلامي است كه وظيفه ما را سنگين تر كرده است .
سردار رضايي به فراگيران توصيه كرد در محيط كار و زندگي از تعريف و تمجيد بيجا بپرهيزيد و انتظار تعريف و تمجيد بيجا نداشته باشيد و نسبت به اين لباس مقدس تعصب داشته باشيد و اجازه هيچ تهديد و رخنه اي را به اين لباس مقدس ندهيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار